9/09/2011

di sebalik perkataan DIE

DIE=Mati..
bkn tu yg aku nk bgtau sebab aku tau korang sume tau..
tp yang aku nak bgtau ialah aku xtau dri mne dtgnya perkataan ni...
yang aku tau org pertma yg pgl aku dgn perkataan nie merupakan seorang remaja wanita yg tlh pergi wat slamanya..ia dikuti dgn abg yg di anggap baik(pdhal setan)haha yg merupakan sahabat aku sejak dri aku kcik lg..jauh sgt melencong nie..seja dri tu dorunk pgl aku ngn nme DIE..
mungkin org lain yg dgr nme panggilan  aku menganggap ia di eja dgn huruf D shja..
sebenarnya aku  mls nak bg tau pkara nie tp ramai yang brtanya mcmmne eja nme panggilan aku sebenarnya..jadi harinie aku akan bgtau ejaannya mcmnie DIE..
aku x ksahpun korang nak eja cmner pown mcm nie k D,mcm nie k DEE, ataupun yg seangkatan dgnnya..
sehingga harinie sdah ramai org pgl aku dgn nme DIE...

No comments:

Post a Comment